Week 10 dinsdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 10 dinsdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 10 dinsdag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

03 April 2011 | Nederland, Assen

Het is alweer een tijdje geleden dus ik weet het niet meer helemaal precies wat we dinsdag precies hebben gedaan maar ik kan me nog 2 dingen herinneren;)

We hebben een lesje AAW gehad, Amunition Awareness. Die les ging over het herkennen van munitie, echt super interessant. We kregen ook een aantal foto's te zien van verschillende soorten en die moeten wij dan indelen in bepaalde hoofdgroepen. Je hebt bijv. antie tank mijnen en bommen en antiepersoneelsmijnen enzo... En die moest je dan herkennen en indelen in hoofd en sub gropen, best lastig;)

Ook hebben we dinsdag gesport. Op het programma stond orientatie, ik vroeg me dus af wat dat inhield, nou dat hield een leuke les in! :D We moesten in buddyparen bepaalde punten opzoeken over de hele kazerne, al hardlopend natuurlijk;) Bij zo'n punt kon je dan een stempel krijgen en als je bijv. bij punt 7 begon moest je als je die gevonden had weer terug naar het startpunt waar de sergeant stond, en dan mocht je naar punt 8 dus snel op de kaart kijken en de snelste route naar punt 8 zoeken. Dan dus weer terug naar het startpunt en ga zo maar door, echt super leuk!

Daarna gingen we fitnessen, kracht. Alleen toen ik wilde beginnen werd ik opgeroepen om naar de tandarts te gaan, dus geen fitness voor mij;)

Verder weet ik dus niet echt meer wat we dinsdag allemaal hebben gedaan...

  • 03 April 2011 - 20:55

    Hendrien:

    oeii en hoe was de tandarts daar? net zo eng als hier? hihi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 56730

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: