Week 10 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 10 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 10 Maandag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

29 Maart 2011 | Nederland, Assen

Gisteren begon de dag wat vroeger dan normaal want we gingen naar de schietbaan in Witten!!!:D

De hele dag was het eingelijk best wel heel frisjes zeg maar dus dat was wel jammer... MAAR het schieten ging echt super!!!

We hadden 3 schietoefeningen op 100 meter,
1. - Liggend ondersteund 3patronen eis: 2treffers
- Liggend vrije hand 5patronen eis: 3treffers
2. - Knielend ondersteund 3patronen eis: 2treffers
- Knielend vrije hand 5patronen eis: 3treffers
3. - Staand ondersteund 3patronen eis: 2treffers
- Staand vrije hand 5 patronen eis: 3treffers

Ik heb alle oefeningen voldoende geschoten dus vanaf nu ben ik basisschutter!!:D Van de 24 schoten had ik er maar 3 gemist! Ben echt super blij!

Nadat we alle oefingenen geschoten hadden gingen het nog 3 keer op 300meter schieten, en toen heb ik ook nog 2 treffers gemaakt. Best lastig zeg van zo ver!

Na het schieten kregen we te horen dat we gingen speedmarsen!:( AAAAHHH ik vind marsen al erg!

Speedmarsen is dus nog harder als gewoon marsen maar dan moet je om de minuut ook nog gaan hardlopen. Dus 1 minuut heeeeel stevig doormarsen en dan 1 minuut hardlopen, HEFTIG! We hebben 3km gedaan maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toen we op de helft waren bijna ging hyperventileren dus toen moest ik mijn wapen afgeven aan degene die naast mij liep dus RESPECT en BEDANKT aan hem! Maar ondanks dat ik hem niet helemaal heb uitgelopen mét wapen ben ik toch wel trots dat ik hem heb uitgelopen!


  • 29 Maart 2011 - 19:12

    Ilse:

    Super meid! Je bent een echt bikkel! (L)

  • 29 Maart 2011 - 20:05

    Nicole:

    Echt super knap van je dat je de speedmars hebt volgehouden!!! En dat met je zere voeten....

    Schieten kun je trouwens ook goed zo te lezen! Dus nu ben je officieel basisschutter, top hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 56759

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: