Week 8 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 8 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 8 Maandag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

14 Maart 2011 | Nederland, Assen

Vandaag begon de dag weer standaard zoals alle dagen;)

Na het ochtendappel hadden we eerst een les diemaco, bleek dus dat we een toets hadden over de handelingen:O MAAR!! Het ging het hartstikke goed!! Ik heb een 9.9 gehaald, ik was alleen een paar kleine details vergeten:D

Nou mijn dag begon dus al goed!

Daarna hadden we de conditieproef, die we in week 1 ook al hadden gehad en nu dus weer hebben om te kijken of er verbetering in zit;) En jah hoor er was verbetering, ik dus weer helemaal blij!

Binnen 2 minuten had ik de vorige keer 24 push ups en 38 situps gemaakt. Vandaag had ik 35 push ups en 45 sit ups, weer blij! En daarna gingen we nog 12 minuten hardlopen, de vorige keer had ik 2100m gelopen en nu heb ik dat met 150m verbeterd dus nu had ik 2250m. Die had ik graag nog wat beter gedaan, maarjah er zit zoiezo een stijgende lijn in!

Na het sporten gingen we douchen en eten.

Daarna hadden we een toets over het CBRN-Masker, binnen 9 sec moet je dat ding op je hoofd zetten als er GAS GAS GAS geroepen word! Natuurlijk flink geoefend want dat ging nog niet zo super met de prakdag;) Maar nu wel! Eerst wapen snel op je rug, dan helm letterlijk van je hoofd afslaan en dan je masker opzetten met de bijbehorende handelingen. Ik was maar 1 dingetje vergeten maar ik was zoiezo wel geslaagd:D Weet alleen het cijver nog niet..

Na die toetsing hadden we een les exercitie, een van mijn favoriete lessen. En het was zulk mooi weer dat we lekker zonder jas die les hadden:D

Na de les exercitie waren we alweer lekker vrij rond half 5!

Ben de hele avond al bezig geweest met mijn tas inpakken voor de bivak van 3 dagen... Ik DENK dat ik nu alles heb, ik heb dan ook echt HEEL mijn kast ingepakt. Eigenlijk had ik beter wieltjes onder mijn kast kunnen monteren en die gewoon meenemen:P hahha

Vanavond niet te laat slapen want er gaan zware dagen aankomen denk;)

ALvast weltrusten allemaal!

  • 14 Maart 2011 - 19:51

    Jeanet:

    heeee
    Eindelijk een keer als eerste een berichtje terug sturen!
    Klinkt allemaal goed louise! ben benieuwd wat je anderde cijfer is!..
    In iedergeval veel succes de komende drie dagen!

    xxxx

  • 15 Maart 2011 - 10:06

    Ilse:

    Ik had het graag nog wat beter gedaan? pardon, jezus man :P

    Ik ben trots op je.

    Kus

  • 15 Maart 2011 - 19:21

    Willie:

    wat breng je het toch weer leuk, fijn voor je dat het zo goed gaat.

  • 16 Maart 2011 - 17:27

    Jan:

    Moi wicht, zo 3 dagen het veld in. Temperaturen zijn goed deze week. Zet hem op. Denk maar zo dan is het bijna weekend als je terug komt. Ja kan ik gemakkelijk zeggen natuurlijk lig onder de dons deken. Maar je weet het altijd positief denken en dat kun je.

    Hartelijke groet Jan.

  • 19 Maart 2011 - 12:20

    Serena:

    Zo heb ff alle verslagen van vorige week gelezen.
    Ik heb van een vriendin gehoord dat je het beste je haar naar achter moet laten lopen en eventueel met haar klipjes. (tijdens de CBRN) Voor jou ponny erg handig. ;)
    Ik heb nu 2lessen CBRN gehad, en iedere keer zit mijn haar vast in het verzamelstuk.

    Diemaco lessen zijn erg leuk en interesant alleen vind alle benamingen van de onderdelen erg moeilijk.:(

    Ik vind het erg leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt.:D
    Succes nog ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 56759

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: