Week 9 donderdag & vrijdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 9 donderdag & vrijdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 9 donderdag & vrijdag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

29 Maart 2011 | Nederland, Assen

Hallo hier ben ik eindelijk weer!
Sorry mensen maar eerslijk gezegd soms is het gewoon een beetje lastig om mezelf er toe te zetten om een verslag te plaatsen...:$

Maar goed hier weer een verslag!

Donderdag gingen we de hele dag in de schietsimulator, niet heel veel over te vertellen.
We hebben gewoon een aantal schietoefeningen gedaan en dat ging eigelijk best heel goed!:D Alleen de schiethouding staand vrije hand is een beetje lastig.. We waren donderdag al lekker om 16:00u vrij!!!

Vrijdag begonnen we met sporten!
Eerst gingen we op de touwbaan, mijn favoriete onderdeel, maar niet heus:P
ZOoooo zwaar he, ik doe echt mijn best maar ik kom gewoon niet omhoog:P Snap niet dat ik dit altijd zo goed heb gekunt...
Ook moesten we aan een horizontaal touw hangen in de apenhang, dus handen aan het touw en je kuiten er zeg maarop;) En dan moest je erop komen te liggen catcrawl geloof ik dat dat heet. Maargoed dat is echt zooooo lastig, man ik had het echt gehad want niets wilde lukken... Daarna moesten we ook nog is van 7meter onbeveiligd naar beneden via een touw, dus touw tussen je (gestrekte) benen en je voeten en je handen boven je hoofd en dan naar beneden. Ik ging eerst van 4 meter af en toen dat wel goed ging ging ik dus van de 7 meter af, ENG!!!! MAAR ik heb het gedaan!! Dus vanaf toen ging mijn humeur weer een beetje omhoog en ik dacht laat ik nog 1 keer op dat touw proberen te komen, en ook dat is me eindelijk gelukt inde allerlaatste poging!!:D Dus toen was ik toch wel blij!

Na de touwbaan gingen fitnessen (cardio) oftewel aan de conditie werken! Heerlijk! Ben echt tekeer gegaan in die fitnessruimte hahah:P

De rest weet ik eigenlijk niet echt meer...:$ Ik weet alleen nog wel dat we al om 15:00u vrij waren!!!:D

  • 29 Maart 2011 - 20:02

    Nicole:

    Het is inderdaad enorm zwaar, maar je moet maar zo denken... ook deze week heb je weer doorstaan en 20 mei staan wij met z'n allen klaar om jullie binnen te juichen en te klappen! Nog 7 weken, je bent al over de helft!

    Respect hoor meissie! Topper!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 56738

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: