Week 6 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 6 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 6 Maandag

Door: Sld Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

28 Februari 2011 | Nederland, Assen

Halloo allemaal!

Vandaag een leuk en relaxt dagje gehad:D

We begonnen natuurlijk zoals altijd met vroeg opstaan, ontbijten en corveeen;)
Bij de inspectie werd mij even verteld dat mijn kisten aan de onderkant niet schoon zijn, nou daar is toch de onderkant voor:P hahah grapje ik zal ze de volgende keer beter schoonmaken:P

Na het ochtendappél en krikkrakken kregen we een voorlichting over onze standplaatsen na de AMO, ik vond het wel interessant! Voor de zekerheid natuurlijk nog wel even gevraagd of het klopt dat ik een rijbewijs krijg en dat klopt!:D Mijn standplaats weet ik nog niet, maar als het goed is krijg ik dat deze week te horen:D Ben benieuwd, ik hoop Havelte;)

Na de voorlichting kregen we weer een les Diemaco, jammer genoeg weer buiten mijn neus is er bijna afgevroren:P

Na de Diemaco les kregen we een les van de luitenant van het 3e geloof ik les, militair Recht. Gewoon simpele dingen die eigenlijk wel voor zich spreken;)

En daarna ETEN!!!! We verzinnen ook altijd weer wat anders om te kunnen snacken hahahah, vandaag is mijn collega jarig dus mochten we van onzelf een gehaktbal:P hahah slecht...

Na het eten, PRIKKEN:O We kregen in allebei de armen tegelijk een prik dus goed bewegen!! Mijn linkerarm begint alleen wel een beetje pijnlijk te worden...

Daarna nog een les ZHKH (zelfhulp kamaradenhulp) was wel weer interessant, ook nog flink gelachen! Er was iemand in slaap gevallen dus de wachtmeester liep er heel zachtjes heen om water over zijn hoofd te gooien, jammer genoeg werd hij op juiste moment wakker:P Dus geen water over zijn hoofd:P

En na de les ZHKH was het ook alweer 16:30u en waren we vrij!!!

Nou nu ga ik echt afsluiten want we gaan gezellig naar de Vicking!!:D (de bar)

Morgen geen verslag want we hebben een uitje dus we slapen vanacht niet op de kazerne!:D

Doegies!!

  • 28 Februari 2011 - 19:09

    Nanja:

    Oh wat is die tante van je toch beresnel, heb nu je berichtje al gelezen. Ben gewoon een beetje jaloers op je, het lijkt me supertof daar in het leger bij jullie.
    Nou veel plezier vanavond en succes voor morgen.

    Groetjes

  • 28 Februari 2011 - 21:33

    Amanda:

    Dat is een keer wat anders in de les dan dat iedreen wakker blijft en dat tijdens zkh die les is toch niet saai.

  • 01 Maart 2011 - 00:50

    Jos:

    donders moeders je bent echt snel! enne als ik dit lees vind ik het toch wel jammer dat het voor mij nooit doorgegaan is. Louise zet hem op!

  • 01 Maart 2011 - 08:16

    Je Liefste Vriendin:

    Hee schatje! Ja jong ga jy maar naar de bar :P Niet te veel zoeeepn he! ;)

    Loveyou.

    ( Ilse )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 56750

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: