Week 5 Vrijdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 5 Vrijdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 5 Vrijdag

Door: Sld Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

27 Februari 2011 | Nederland, Assen

Sorry, beetje laat:P

Maar goed hier vooralsnog het verslag van vrijdag;)

Smorgens natuurlijk weer een standaard ochtend zoals altijd.

Na de ochtendappél en het krikkrakken gingen we sporten, vandaag stonden MZV (militaire zelfverdediging) en hardlopen op het programma. Heerlijk gesport!!

Met MZV gingen we zo'n beetje de hele tijd sparren dus dat was echt super!
Met hardlopen gingen we weer intensiteit 4 trainen (5 is het hoogst) maar nu op een andere manier als vorige week vrijdag. We deden de pyramideloop, dus 1 minuut intensiteit 4, 30 sec wandelen, 1.5 minuut intensiteit 4, 30 sec wandelen, 2 minuut intensiteit 4 en dan weer 30 sec wandelen, dan 1.5 minuut en ga zo maar door op en af zeg maar. Super zwaar maar ook super fijn zo vlak voor het weekend!

Na het sporten hadden een les Diemaco (wapen), deze les werd buiten gegeven. Nou geloof mij na 2 uur buiten staan is het echt wel heel koud:P We moesten handelingen zoals laden, herladen, bijladen, ontladen enzovoorts toepassen en dan valt het toch best wel tegen hoe zwaar dat wapen is...:P En natuurlijk liet ik mijn patroonmagazijn vallen dus kon ik ook gelijk 10x opdrukken:P

Na de les eindelijk weer eten!!!:P hahah altijd honger he:P

Na het eten kregen we onze eerste prik, de mantoux prik ofzo. Duurde wat langer dan verwacht dus waren we jammer genoeg niet al om 3 uur vrij...

Ach jah, na het prikken hadden we een evaluatie over de week, alles was wel in orde dus niet zoveel op aan te merken:D We kregen trouwens een compliment, tenminste zo beschouwde ik dat, de Sergeant zei dat de groep het tot nu toe hartstikke goed doet!:D In the Pocket!:D

Na de evaluatie als een malle gaan schoonmaken! Ik had het zweet op mijn voorhoofd staan, maar het was natuurlijk nog niet goed genoeg... Op de meest rare plekjes vonden ze nog stof...:P Dus wéér een herinspectie, ach jah het went wel hahah Gelukkig was het de 2e keer wel goed:D

Rond 16:00u hadden we eindappél en lekker WEEKEND!!:D Heeerlijk hoor mensen na een weekje op de kazerne om dan weer lekker thuis te komen en super vrolijk begroet te worden door mijn lieve honden(L)

Mensen morgen volgt er vast wel weer een verslag dus tot morgen!

en Weltruste!

  • 28 Februari 2011 - 07:03

    Nanja:

    Het wordt wel een beetje afgezaagt om te schrijven maar ik vind het echt leuk om te lezen. Al die verslaagjes van je.

    groetjes

  • 28 Februari 2011 - 07:49

    Oma & Opa Koppenol:

    Dag Louise,

    Groetjes van Oma & Opa Koppenol

  • 28 Februari 2011 - 07:51

    Oma & Opa Koppenol:

    Dag Louise,

    waarschijnlijk ging er met het vorig berichtje van ons iets niet goed, want de tekst was weg.

    Maar we vroegen ons af of er alleen honden thuis zijn om je te begroeten.

    Groetjes van Oma & Opa Koppenol

  • 28 Februari 2011 - 10:56

    Anja:

    haha met het met nanja eens maar vindt het echt leuk om dit allemaal te lezen :P
    vooral doorgaan

  • 28 Februari 2011 - 11:27

    Nicole:

    Wat zul jij toch een geweldige conditie en spierballen krijgen! Heftig sportprogramma hoor. Ik doe het je niet na... haha!

    De verslagen blijven ontzettend leuk om te lezen, ik kijk er iedere keer weer naar uit en volgens mij, heel veel met mij!

    Liefs xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 56776

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: