Week 4 Maandag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 4 Maandag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 4 Maandag

Door: LouiseSchoutens

Blijf op de hoogte en volg Louise

14 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallooo!!! Soldaat Schoutens hier vanuit de kazerne in Assen!!!

Vandaag alweer begonnen aan week 4! Jeetje wat gaat de tijd snel zeg!

Vandaag begon de dag weer zoals ieder standaard dag, de wekker ging weer om 5:50u Het viel voor mij op zich wel mee om uit bed te komen dus daar komt ook weer verbetering in;)

Heerlijk ontbeten en daarna weer flink aan de schoonmaak. Het is maandag dus dat betekend Krikkrakken bij het ochtendappél, ging op zich wel goed alleen had ik nog spierpijn van vrijdag:P

De dag begon met een lesje verbindingen, man man ze kunnen hier ook niets gewoon een normale naam geven:P Een portofoon(telefoon) bijvoorbeeld is een H-7188 Ik zie er de logica niet van in:P

Daarna gingen we sporten, HEFTIG!! Echt super leuke sportles! We gingen voor het eerst op de hindernisbaan, hindernis 1 t/m 5. Heel zwaar! oh en we gingen ook touwklimmen, klinkt heel moeilijk maar dat moet natuurlijk weer op een speciale manier. Ook wel de schipperslag genoemd;) Kapot was iedereen! heerlijke training!

Hindernis 1: een touwladder op en dan over een buis een en dan er langs de andere kant erweer af!

Hindernis 2: iets van 5 keer over een touw springen op ongeveer 50cm hoogte.

Hindernis 3: tijgeren door super kut korrelzand! Echt super zwaar vond ik deze:P

Hindernis 4: Over een balk over water heen lopen, nou evenwicht van turnen zit er nog goed in:D

Hildernis 5: Door een "raam" springen, lastig uit te leggen. Ik deed het iig niet goed want ik moest dat wel 3 keer overnieuw doen...

Super leuke training! Heerlijk gedoucht daarna en je kisten gepoetst:P

En ik had me toch weer een honger! Echt ik heb superveel gegeten vanmiddag!:P

Na de lunch hadden we een les HPG (hygiene preventieve gezondheidszorg) Het ging vandaag over milieuvervuiling, heel interessant maar de combi sporten douchen en eten is heel bevordelijk tot slapen:P hahhah

Na HPG hadden we weer een exercitielesje weer super leuk en lekker fris buiten dus ik was wel weer wakker:P

Hierna moesten we onze tas enzovoorts controleren want morgen gaan we op bivak!! Best spannend hoor;) We blijven 1 nacht in het bos slapen en woensdag gaan we 7km terug marsen:O!! AAHh ik hoop echt dat dat zonder je tas is:P

Nou mensen we zijn hier nog gezellig wat muziek aant luisteren en dan ga ik lekker slapen!

Tot overmorgen!:D

(K)

  • 14 Februari 2011 - 20:38

    Jos Van Gils:

    hey jij vermaakt je wel daar he? Heel veel plezier morgen, ben benieuwd naar je verhaal van overmorgen.

  • 15 Februari 2011 - 03:37

    Nicole:

    Pittig dagje zeg! Maar zo te lezen wel erg leuk en leerzaam weer. Ik wens je alvast heel veel plezier, succes en sterkte (haha) toe met de bivak en we kijken uit naar je verhalen!!!

    Liefs xxx mama

  • 15 Februari 2011 - 05:57

    Nanja:

    Hoi Louise, ik vind ze nog steeds superleuk je stukjes, je kan altijd nog schrijfster worden.
    Ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt daar.

  • 15 Februari 2011 - 20:28

    Ilse!:

    Hee lieve louise!
    Ik vind je echt heel stoer, en ben echt trots op je!!

    Ik hou van je!
    Dikke kus! (K)

  • 17 Februari 2011 - 17:06

    Ankie:

    Heey,,

    Echt super leuke verslagen!!
    Lijkt me idd wel zwaar z'on hindernisbaan:)
    Maar wel eens leuk om te doen!
    Ben benieuwd naar al je andere verslagen van de week!
    En we moeten snel weer een keertje bijkletsen!

    Kusjes Ankie

  • 19 Februari 2011 - 06:26

    Papa :

    Je bent een Bikkel, ik wacht op je volgende verslagen. Moet helaas in Frankrijk verblijven dus zo lees ik mooi wat je hebt meegemaakt deze week. Succes nog maar 3 maandjes , dan heb je dit ook weer gehad.

    Gr Papa xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 56749

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: