Mijn brief is binnen!!! - Reisverslag uit Kibbelveen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Mijn brief is binnen!!! - Reisverslag uit Kibbelveen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Mijn brief is binnen!!!

Door: LouiseSchoutens

Blijf op de hoogte en volg Louise

09 Januari 2011 | Nederland, Kibbelveen

Vanaf december loop ik al iedere dag naar de brievenbus om te kijken of mijn brief er al zou zijn, maar steeds was ie er niet...

Totdat mijn moeder me gisteren, zaterdag 8 januari 2011, tijdens mijn zaalvoetbaltraining opbelde met de mededeling dat mijn brieven eindelijk binnen waren!!!

Na mijn training haalde mijn moeder me op en thuis zat mijn vader al te wachten totdat ik de brieven zou open maken, spannend hoor! In die brieven werd bevestigd dat ik maandag 24 januari 2011 moet opkomen in Assen op de Johan Willem Friso-kazerne!

Wat een enorme last valt er dan van je schouders zeg, eindelijk is het na 11 maanden wachten helemaal zeker!!!

Op dit moment ben ik druk met trainen om goed voorbereid aan de AMO, Algemene Militaire Opleiding, te beginnen.

  • 11 Januari 2011 - 12:27

    Serena:

    Heey Louise,

    Wat gaaf dat je deze website hebt.:D
    Ga je zeker volgen.;)

    Moet zeggen dat iedere keer als ik thuis kom van het werk, het eerste wat ik zeg "is er nog post binnen gekomen voor mij?".
    Haha, en dan zegt mn ma, "als er iets binnen is van defensie, bel ik je wel."

    Heel veel succes!!
    (K)

  • 15 Januari 2011 - 20:17

    Hey Loezze:

    zet hem op

  • 16 Januari 2011 - 08:05

    Nicole:

    Nog 8 dagen....! Spannend!

  • 18 Januari 2011 - 15:43

    Mulder:

    oeii spannend, volgende week al! hihi. komt vast helemaaal goed! succes alvast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 56746

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: