Laatste dag als BURGER! - Reisverslag uit Kibbelveen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Laatste dag als BURGER! - Reisverslag uit Kibbelveen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Laatste dag als BURGER!

Door: LouiseSchoutens

Blijf op de hoogte en volg Louise

23 Januari 2011 | Nederland, Kibbelveen

Vandaag mijn laatste dag en verslag als burger haha, heb er wel ff van genoten hoor! Gezellig met iedereen thuis een heerlijk relaxte zondag!

Morgen is het dan eindelijk zo ver, dan begin ik na bijna een jaar wachten met de Algemene Militarie opleiding. Ik heb er echt hartstikke zin in maar vind het toch ook wel heeel spannend hoor.

De bus gaat morgen om 07:53u naar Assen toe, dus dat word om 6:45u alweer uit mijn bedje. Daar moet ik maar aan wennen want de eerste twee weken is het alleen maar om 05:30u opstaan!!

Op het station heb ik al afgesproken met een aantal aanstaande collega's en vanuit daar gaan we met militair vervoer naar de Johan Willem Friso Kazerne!

Mensen weltrusten!

  • 23 Januari 2011 - 22:41

    Jorick:

    Stoer, Louise! Ik wens je heel veel plezier, succes en een leerzame tijd!

  • 24 Januari 2011 - 08:53

    Chantal:

    Heee louise!!

    Wat vet!!! ook echt iets voor jou!!
    heel veel plezier en succes!:) en ben benieuwd naar de rest van je berichten!:)

  • 24 Januari 2011 - 13:13

    Tessa En Rob:

    Hii Louise!!

    Veel succes en geniet ervan!! wij houden je in de gaten hoor!

    Liefs uit het mooie Brabant!
    Rob & Tessa

    En dikke lebber van de beestenboel hier

  • 24 Januari 2011 - 17:13

    Hendrien:

    oeiii spannend!

    Ben echt zeeeer benieuwd naar je eerste week!

  • 24 Januari 2011 - 20:14

    Serena:

    Heel veel plezier en succes. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 56775

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: