Week 7 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 7 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 7 Woensdag

Door: Sld Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

09 Maart 2011 | Nederland, Assen

Vandaag echt een superdag gehad!

We hebben de hele dag met de schietsimulator gewerkt!:D Het was eigenlijk net een computer spel:P

We hebbend de liggende schiethouding behandeld, en het viel me helemaal nog niet tegen:D Tot de 100m hebben we geoefend en het ging bij mij eigenlijk hartstikke goed, ik stond er echt van te kijken;)

Maar omdat we de hele dag in de sim hebben gestaan heb ik vandaag voor jullie niet zo'n groot verslag... Er valt namelijk niet echt heeel veel meer over te vertellen, sorry...

Morgen hebben we praktijkdag 3, hoop dat het mooi weer word. Ik heb er in ieder geval zoiezo zin in, alleen kijk ik wel een beetje tegen het marsen op..

Ik denk dat er morgen dus geen verslag komt want na de prakdag moeten we s'avonds altijd onderhoud plegen aan onze volledige uitrusting;)

Nou mensen dat was het dus wel voor vandaag.

Alvast weltrusten allemaal!

• 09 Maart 2011 - 21:31

Papa Henk:

zozo heb je de hele dag mijn spel gespeeld , Medal of Honor.
    succes morgen xxxx