Week 7 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 7 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 7 Woensdag

Door: Sld Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

09 Maart 2011 | Nederland, Assen

Vandaag echt een superdag gehad!

We hebben de hele dag met de schietsimulator gewerkt!:D Het was eigenlijk net een computer spel:P

We hebbend de liggende schiethouding behandeld, en het viel me helemaal nog niet tegen:D Tot de 100m hebben we geoefend en het ging bij mij eigenlijk hartstikke goed, ik stond er echt van te kijken;)

Maar omdat we de hele dag in de sim hebben gestaan heb ik vandaag voor jullie niet zo'n groot verslag... Er valt namelijk niet echt heeel veel meer over te vertellen, sorry...

Morgen hebben we praktijkdag 3, hoop dat het mooi weer word. Ik heb er in ieder geval zoiezo zin in, alleen kijk ik wel een beetje tegen het marsen op..

Ik denk dat er morgen dus geen verslag komt want na de prakdag moeten we s'avonds altijd onderhoud plegen aan onze volledige uitrusting;)

Nou mensen dat was het dus wel voor vandaag.

Alvast weltrusten allemaal!

  • 09 Maart 2011 - 21:31

    Papa Henk:

    zozo heb je de hele dag mijn spel gespeeld , Medal of Honor.
    succes morgen xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 56727

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: