Zuid-Afrika is een feit!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika is een feit!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika is een feit!!

Door: Louise Schoutens

Blijf op de hoogte en volg Louise

27 April 2017 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allemaal!

Welkom in het eerste reisverslag over mijn nieuwe reis die zal gaan naar Zuid-Afrika!!

In januari dit jaar heb ik besloten om voor mijn studie, leerkracht basisonderwijs, voor 20 weken naar Zuid-Afrika te gaan! Hier zal ik mijn afstudeeronderzoek gaan uitvoeren op een basisschool, een ontzettend gave ervaring dus! :D

Ik ga dit avontuur gelukkig niet in mijn eentje aan, maar samen met een aantal klasgenoten :) En gisteren was een belangrijke en spannende dag voor ons! Joëlle, Jitske en ik zijn naar Den Haag gereisd met de trein voor het eerste bezoek aan de Zuid-Afrikaanse Ambassade om een visum te regelen. De paspoorten van Robin en Sigrid had ik ook meegenomen, zodat we voor hen ook alvast formulieren konden ophalen. Na een lange reis heen en weer naar Den Haag zijn de formulieren binnen en kunnen we beginnen met het verzamelen van alle documenten!!

Maar het bezoek aan de ambassade was gisteren niet het enige belangrijke dat we gedaan hebben! Gisteren hebben we namelijk EINDELIJK onze TICKETS GEBOEKT!! :D Jitske, Joëlle, Mirjam en ik vliegen met z'n vieren op vrijdag 21 juli om 16:55u vanaf Schiphol naar Zuid-Afrika. Het is een lange reis van ongeveer 22 uur, met 2 tussenstops om uiteindelijk op zaterdag 22 juli om 14:00u in Port Elisabeth aan te komen. Super spannend natuurlijk, want ik heb nog nooit van mijn leven gevlogen:P

Nou meer kan ik jullie op dit moment nog even niet vertellen, tot de volgende keer! :D




  • 27 April 2017 - 19:01

    Hendrien:

    Gaaaf! Veel plezier met alle voorbereidingen

  • 27 April 2017 - 21:31

    Nicole:

    Super spannend en ook hartstikke leuk! Ben nu al benieuwd naar al je verhalen!

  • 27 April 2017 - 23:19

    Louise:

    Wat leuk, al 2 reacties!
    Bedankt Hendrien en mama!!

    Hihi ja het leek me leuk om weer via deze site een blog bij te houden, aangezien hier ook nog mailadressen aan gekoppeld zijn

  • 30 April 2017 - 14:53

    Serena Meijer:

    Hoi Louise,

    Wat een leuk idee, als eindstage.
    De vorige keer tijdens je AMO heb ik je verhalen gevolgd en dat ga ik nu weer doen. :)

    Alvast heel veel plezier

    Groetjes Serena.
    (we waren lekker ouderwets vrienden via Hyves, later elkaar tegengekomen in Assen.)

  • 01 Mei 2017 - 19:15

    Louise:

    Heej Serena!

    Wat leuk dat je me weer gaat volgen! Ik ken je zeker nog, was kort maar krachtig in Assen hihi.

    Bedankt!
    Groetjes Louise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 56759

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: