Week 3 Dinsdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 3 Dinsdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 3 Dinsdag

Door: LouiseSchoutens

Blijf op de hoogte en volg Louise

08 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Nou mensen gisteren heerlijk al rond 21:00u gaan slapen! Maar toch valt het tegen hoor als de wekker om 5:50u gaat...:P

S'morgens weer zoals altijd het vaste ritueel, ontbijten, corvee en weer inspectie. Ze wezen ons maar op 1 puntje, we moesten de onderkant van de kisten die in de kast staan wel schoonmaken voordat je ze in de kast zeg... zucht:P

7:45u hadden we weer ochteninspectie en dan zeggen we weer gezellig de ritmeester goedemorgen.

na het ochtendappel kregen we eerst controle op de sportkleding, ze gingen kijken of iedereen alles wel meehad vanwege de vorige keer;) En nog had niet iedereen alles mee!! Zooo moeilijk...zucht

Nou en toen de sportles! Super intensief, HEERLIJK! Eerst gingen we hardlopen op 5 verschillende niveau's van intensiteit. 1 is heeeel langzaam en 5 is dus voluit. We moesten een aantal keer op 4 heen en weer en op het laatst ook nog op 5, super zware training! Maar zeker heel leuk! Na het hardlopen was het zeker nog niet afgelopen, we gingen eerst ook nog MZV'en! Ook een super les, was wel kapot!

Na het sporten heerlijk gedoucht en ons weer klaargemaakt voor de volgende les ZHKH! Voortaan moeten we bij deze les onze helm op, opsvest aan, masker omhangen enzovoort. Oftewijl ALLES behalve de tas! Bij ZHKH hebben we geleerd om mond-op-mond-beademing te geven, ben alleen nog niet aan de beurt geweest. Super interessante les.

Na het sporten had ik al inmense honger maar goed we moesten eerst nog een lesje ZHKH volgen en nu mogen we eindleijk ETEN!!! Heerlijk!

Na het eten hebben we een lesje Militair recht gehad van de Luitenant, ook weer erg interessant!

Na dat lesje hadden we een les kaart lezen, eerst een beetje saai dus ik kon mijn ogen haast niet open houden en als ik dan weer om me heen keek zag ik dat meerdere daar last van hadden:P
Gelukkig werd de les nog wel leuk toen we zelf wat opdrachtjes moesten uitvoeren, super leerzaam en leuk!

Daarna kregen we nog even snel uitleg over een helderheidsversterker, jaja een helderheidsversterker:P Als je in het donker door dat ding kijkt dan zie je zo'n groen beeld, dat zie je ook altijd met nachtbeelden op tv;):P ook weer erg interessant want we mochten er natuurlijk ook allemaal even doorheen kijken:D

Hierna waren we zowat alweer vrij, we moesten alleen nog weer ff wat formulieren invullen en de luitenant had nog wat te melden en we waren vrij, oftewijl ETEN!!! Man man wat krjg je honger bij defensie:P

Vanavond zitten we lekker met de meiden van de Charlie op de kamer en zijn we nog ff naar de benzinepomp gegaan:D FF wat zoetigheid na al dat gewerk en getrain;):P Oh en we hebben nogal veel lol met de jongens van onze groep hahah komen ze ineens binnen doen wij nét een t-shirt aan! Wij gillen die jongens gillenhahahhaha :P

Nou mensen dat was het wel weer voor vandaag, ik ga weer lekker slapen want we moeten goed uitgerust zijn, morgen hebben we onze eerste praktijk dag. We gaan naar het bos!!

Mensen WELTRUSTEN!:D

  • 08 Februari 2011 - 20:24

    Nienke Seubers:

    Hee Louise!
    Ik heb zojuist ff al je verslagen doorgelezen, hartstikke leuk man! En wat zwaaaaar lijkt me dat! Ik elke ochtend maar klagen als ik om 5.15 uit bed moet om de bus naar school te halen, en jij moet dan gewoon meteen keihard aan de bak, haha.

    Veel plezier nog daar, en leerze enzo! Supertof!

    Nienke.

  • 08 Februari 2011 - 20:28

    Oma & Opa Koppenol:

    Volgens ons doe je geweldig je best Louise, we genieten van je verslagen. Blijf volhouden met die verslagen wij blijven je trouw volgen.

    liefs van Oma & Opa Koppenol

  • 08 Februari 2011 - 20:29

    Hendrien:

    super! geniet elke keer van je verslagen en het is echt iets voor jou!
    succes morgen!

    xx

  • 08 Februari 2011 - 20:29

    Hendrien:

    super! geniet elke keer van je verslagen en het is echt iets voor jou!
    succes morgen!

    xx

  • 08 Februari 2011 - 22:35

    Jos:

    Weer een prachtig verslag met plezier gelezen. En zal aan je denken als ik me morgen als jij wakker word. Dan draai ik me nog eens om hoor;-) veel plezier.

  • 09 Februari 2011 - 18:41

    Joyce:

    Hey Louise...

    Ik zie dat ze je daar goed bezig houden ;-)))
    We missen je wel op het forum hoor !!
    Nou maar lekker vroeg je mandje in... ben je morgen weer fris !!!

  • 09 Februari 2011 - 19:20

    Anja:

    hoi kind :P:P
    mooi hoor die verhalen. we lezen ze allemaal hier in Noord-Sleen en genieten ervan. wat zal jij fit zijn bij de volgende voetbalwedstrijd.
    doeg doeg en vooral blijven schrijven.

    groet'n van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 56767

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: