1e week Donderdag KLEDEN!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu 1e week Donderdag KLEDEN!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

1e week Donderdag KLEDEN!!!

Door: LouiseSchoutens

Blijf op de hoogte en volg Louise

29 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was het eindelijk zover, we gingen ons kleden in Utrecht!!!

Om 5:15u hadden we onze wekker gezet en om 6:00u zaten we 'smorgens al in de bus:O Woohh vroeg hahah We kregen ontbijt in de bus, super geregeld!

Heerlijk in een kromme houding geslapen in de bus dus nu dus ook een stijve nek, heel handig:P

Rond 8:15u kwamen we in Soesterberg aan, daar moesten we weer wat formuliertjes invullen en moest je om de beurten naar zo'n kamertje gaan om je maten te laten lazeren;) Je moest dan in een topje en een soort wielerrenner broekje met een charmante badmuts op je kap in een hokkie staan waar je van boven naar beneden werd gemeten d.m.v. een soort lazerstraal.

Daarna moest je wéér wachten totdat je werd opgeroepen. Dan moest je meekomen en een giga winkelwagen meenemen.

Eerst ging ik schoenen passen, je kreeg hardloopschoenen voor buiten en zaalschoenen voor binnen uiteraard. Jeetje wat zitten die schoenen relaxt.

Nou verder kan ik er niet heel veel meer over vertellen dan dat ik kleding moest passen en vanalles in mijn winkelwagen gegooid kreeg;) Ik voelde me eigenlijk net Harry Potter die door de wegisweg liep in zijn eerste jaar hahahh:P

Toen ik helemaal klaar was moest ik wéér wachten totdat iedereen klaar was en op dat moment sloeg de vermoeidheid wel toe moet ik zeggen! Rond 16:45u waren we weer terug in Assen.

Na het avondeten gingen we ons in ons militaire uniform hijsen, wel gaaf hoor dan ben je pas echt militair en iedereen is dan gelijk! Daarna gingen we de kast inpakken, wat een ramp!!!! Alles op de juiste handboek militair breedte, zelfs sokken moet je opvouwen anders gaat de rek er te snel uit!:P Nou dat viel allemaal nog niet zo mee, maarjah dat komt nog wel:P

S'morgens hadden we de badkamer niet goed schoongemaakt dus dat moesten we om 22:30u nog doen:O en om 22:45u hadden we daar inspectie, maar gelukkig was het daarna wel goed:P

Rond 23:15u pas in slaap gevallen, leuke maar vermoeiende dag vandaag;)

  • 31 Januari 2011 - 14:13

    Roelina:

    Haha dat is inderdaad een beetje HarryPotter-achtig :P Maar stoer hoor, kan me voorstellen dat je trots bent op die kleding enso!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 56796

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: