Week 9 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 9 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 9 Woensdag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

23 Maart 2011 | Nederland, Assen

Jah mensen jullie zien het goed, geen verslag over dinsdag. Dinsdag ben ik naar Havelte gegaan, daar kom is straks te werken dus daar heb ik een rondleiding gehad enzo;) Verder geen verslag daarover dus;)

Vandaag kwam het kader eerst met een mededeling... De Bravo groep bestaat nog maar uit 7 man, dat is té klein dus zij worden opgedeeld over de Alfa en de Charlie. Dus wij hebben er nu 3 mensen bij en een nieuw kaderlid, oh en we heten geen Charlie meer... Maar Bravo, voor die jongens van de oude bravo vind ik het echt heel vervelend, ik zou het namelijk echt niet leuk vinden als de Charlie groep uitelkaar zou worden gehaald... Maar goed we zijn nu dus met 14 man;)

Na die mededeling hadden we een GV, geestelijke verzorging van de Dominee. Dat zijn altijd wel relaxte uurtjes, gezellig praten en filmpjes kijken over erge gebeurtenissen. Vandaag keken we een filmpje over Vietnam, echt erg wat daar gebeurde zeg...

Na GV gingen we sporten, en heftig ook! Eerst gingen we de hindernisbaan op, en wat was het warm! Pfff zwaar hoor, maar wel heel leuk. Alleen wel een beetje jammer dat ik nogal last heb van mijn middenvoetsbeentjes, hopelijk gaat het snel weer over!

Na de hindernisbaan gingen we nog MZV'en (militaire zelfverdediging) Super leuk! Met van die nep wapen en knuppels elkaar slaan en verdedigen, hele leuke en leerzame sportles!

Na het sporten gingen we douchen en lunchen.

S'middags hebben we CBRN les gehad (over het gasmasker) We mochten een uur eerder weg omdat er mensen in slaap begonnen te vallen, waaronder ik... oeps:P We moesten natuurlijk wel gaan leren op de kamers, en JA dat heb ik gedaan:P Ik ging samen met de meiden op mijn kamer oefenen om zo snel mogelijk dat masker op je hoofd te zetten:P ja mensen ik kan het binnen 8 sec. En dan moet je dus ook nog je helm afzette he, het is echt niet niks:P hahha

Om 16:45u waren we lekker vrij!

Net was onze kamer zo'n beetje vol met mensen, want we gingen Bert Visscher kijken hhhaahhhaha wat een lol kun je hebben met die vent:P

Morgen weer naar de schietsimulator, ZIN IN!!:D

Alvast weltrusten!

  • 23 Maart 2011 - 21:02

    Ilse:

    haha sukkeltje wat een lol kun je hebben met die vent! hahah!
    Maar je kan heel heftig sporten dus voetballen zaterdag gaat ook 100% lukken meid! hihi :$

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 56733

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: