Week 9 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 9 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 9 Maandag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

21 Maart 2011 | Nederland, Assen

Vandaag gingen we voor het eerst naar de schietbaan in Havelte om met scherp te schieten!

Rond 7:45u zijn we vertrokken vanaf de kazerne in Assen. Eenmaal aangekomen werden we in 2 groepen verdeeld, ik zat in de tweede groep en moest smorgens ZHKH en lessen over het wapen volgen en relaxen heerlijk in het zonnetje!

Smiddags was ik aan de beurt om te schieten, jammer genoeg was het maar voor 15 schoten lang. Het was namelijk alleen maar de bedoeling om ons persoonlijk wapen precies op onszelf af te stellen en dat was eigenlijk alles... Maar toch was het wel vet om voor het eerst met scherp te schieten!

De rest van de dag hebben we eigenlijk gewoon in de zon gezeten dus verder niet echt heel veel gedaan.. Om 16:30u waren we weer terug op de kazerne en hebben we wapenonderhoud gepleegd en daarna waren we vrij!!!:D

Nou niet zo heel veel te vertellen dus over vandaag;)

Ik ga zo slapen want we moeten morgen weer vroeg uit de vern, weltrusten!

• 21 Maart 2011 - 20:36

Oma & Opa Koppenol:

Lieve Louise,

wat een geweldige dag was dit voor je Louise, eindelijk een rustig dagje.
    Geniet maar van je opleiding tot hospik, wij blijven je met heel veel belangstelling volgen.

Liefs, Oma & Opa Koppenol

• 21 Maart 2011 - 21:05

Ilse:

Sjongejongejonge een rustig dagje?
    Een beetje actief mag ook wel. Je doet die hele opleiding al niks anders dan een beetje niksen..

Haha grapje!
    Heb je verdiend meid!

• 28 April 2011 - 19:07

Serena:

Merk dat jullie sommige dingen best laat krijgen.
    Wij mochten in week 5 al naar de schietbaan. Misschien omdat de schietbaan bij ons op de kazerne is?
    Contact front kregen we tijdens de eerste bivak. en zo lees ik nog wat dingen die ik eerder heb gehad dan jullie.

Maar vind nog steeds je verhalen erg leuk om te lezen.
    Heb de laatste tijd niet meer bij kunnen houden. maar ben bijna weer op de hoogte. ;)

(K)