Week 8 Vrijdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 8 Vrijdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 8 Vrijdag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

20 Maart 2011 | Nederland, Assen

Laatste dag van Module 2!

Vandaag begon de dag weer gewoon standaard met ontbijten en corvee.

Na het ochtendappél gingen we sporten, we gingen eerst cardio (fitness) en daarna gingen we een keuze van de sportinstructeur doen, een verrassing dus! En wat gingen we doen... VOETBAL!!! Ohja en Tamponhockey, zoals ze dat noemen:P hahah Heerlijk gesport zeg!

Na de sport weer heerlijk gedoucht en gingen we ons wapen voor de 3e keer poetsen, want al je hebt geschoten dan is je wapen pas na 3 keer schoonmaken echt weer schoon zeg maar;)

Tijdens het wapenonderhoud werden we om de beurten weggeroepen voor ons begeleidingsgesprek, en ze waren tevreden over mij! Mijn nadrukkelijk aanwezig zijn heb ik zeker verbeterd en op bivak had ik me ook zeker van goede kanten laten zien, dat stond er in mijn beoordeling:D Oh jah en er stond natuurlijk ook in dat ik mijn wapen goed bij me moet houden;)

Nou echt een super week! Oh ik ben nog wat vergeten, op de laatste dag van de bivak hebben we nog een toets gehad over GOBS, gevechtsopleiding buddysysteem. Alles wat je zegmaar leert in het veld, en daar had ik een 8.9 op. Dus ik heb maandag mijn conditieproef verbeterd, ik heb een 9.2 gehaald om mijn wapentoets een 8.9 op GOBS en een voldoende op de CBRN Toets! TOp week!!!

Na het lunchen gingen we eindcorveeen en gingen we onze persoonlijke pasjes ophalen, dus nu heb ik een persoonlijke defensiepas:D

Om 14:45u hadden we eindappél en gingen we natuurlijk nog even krikkrakken;) Om half 4 zat ik weer lekker in de bus naar huis!

  • 20 Maart 2011 - 18:59

    Hendrien:

    oke ZHKH weet ik inmiddels, maar tamponhockey? haha! goeie cijfers! topper!!

  • 21 Maart 2011 - 09:12

    Ilse:

    Wat een schandaaaaal zeg dat ze het tamponhockey noemen! haha. (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 56752

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: