Week 6 Dinsdag & Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 6 Dinsdag & Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 6 Dinsdag & Woensdag

Door: Sld Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

06 Maart 2011 | Nederland, Assen

Dinsdag ging de wekker al om 5:15u want om 6:00u zouden we gaan ontbijten om vervolgens om 6:20u in de bus naar Beukbergen te zitten. Jammer genoeg liep dat net ff iets anders...

De buschauffeur had zich verslapen... Dus kwam ruim 2 uur te laat... Wat denk je dat wij in die tussentijd moesten doen, Schoonmaken natuurlijk.... Denk je ook gezellig op stap te gaan hahaha Nou ik was in ieder geval erg blij toen de bus eindelijk aankwam:D

In beukbergen was het heel gezellig, we leerden onszelf en de groep beter kennen. Rond 16:00u gingen we een film kijken, Warriers. Na anderhalf uur gingen we eerst avond eten en om 19:00u hebben we de film afgekeken, daarna waren we vrij! Oftewel, op naar de bar! Jammer genoeg was er alleen bier en wijn te drinken dus dat werd dan toch maar een frisdrankje:P

Rond 00:30u gingen we lekker slapen en we mochten lekker uitslapen tot 8:00u, hahah nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, Uitslapen tot 8 uur:P

Woensdag gingen we praten over de film en gingen we in groepjes van 4 een wandeling maken in de omgeving van Soesterberg. Tijdens die wandeling moest je elkaar een aantal vragen stellen, zoals wat neem je mee bij een brand, wie is je voorbeeldfiguur, wat is je favoriete film/boek/serie enzovoorts. Was echt super relaxt lekker op je eigen tempo een gezellige wandeling maken, zo leer je elkaar ook echt goed kennen:D

Rond 18:15u gingen we weer terug naar Assen waar we rond 21:00u aankwamen. Daar heb ik nog even mijn tas enzovoorts gecontroleerd want de volgende dag hadden we praktijkdag:D Ik denk dat ik rond half 11/11 uur lag te slapen;)




  • 06 Maart 2011 - 14:19

    Nanja:

    Hoi Louise, wanneer heb je weer foto's om er bij te zetten?

  • 06 Maart 2011 - 14:25

    Nicole:

    Jaaaahh!!!! Eindelijk daar is ze dan weer! Jemig, ik raak echt helemaal verslaafd aan je verhalen en heb ze afgelopen week dus wel gemist hoor.

    Ze stellen daar in het leger wel steeds een afwisselend programma samen voor jullie zeg. Dit zijn twee waardevolle dagen geweest!

    Liefs en een dikke zoen xxx mama

  • 06 Maart 2011 - 14:40

    @ Tante Nanja:

    Ik ga mijn best doen om een paar foto's te maken deze week, maar het is best lastig want je hebt natuurlijk niet 24u per dag je fototoestel bij je:P hahah Dus ik ga zeker mijn best doen en wie weet komen er deze week wel wat fotootjes op:D

  • 06 Maart 2011 - 18:20

    Oma & Opa Koppenol:

    Louise hoeveel keer moest de buschauffeur opdrukken omdat hij te laat was ?

    Groetjes van Oma & Opa Koppenol

  • 06 Maart 2011 - 20:21

    Ilse:

    Hahahha, wat een goeie van je opa en oma! haha! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 56744

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: