Week 5 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 5 Woensdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 5 Woensdag

Door: Sld Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

23 Februari 2011 | Nederland, Assen

Halloo Mensen!!:D

Vandaag weer een leuke leerzame dag gehad!!

De ochtend was gewoon weer standaard, 6:00u wakker, ontbeten en corvee. Bij de inspectie waren de vensterbanken en de kasten niet schoon dus we zouden om 13:10u herinspectie krijgen *zucht*:P

We begonnen 's morgens met een 4km mars, man waarom kan ik dat niet:( Tot nu toe heb ik nergens last van of moeite mee maar marsen... Ik kan niet zulke grote passen zetten op die snelheid:P.... daar moet ik echt nog ff aan werken hoor;)

Na de 4 km mars ging ik lekker douchen, want dat kon ik wel gebruiken:P Na het douchen hebben we snel de kamer weer schoongemaakt alvast voor de herinspectie vanmiddag;)

Om 10:25u moesten we opstellen buiten maar de jongens waren hun kamersluitel kwijt... Dus ik samen met mijn bud naar de Sergeant om te melden dat we die sleutel kwijt waren, na een kwartier zoeken hadden we hem eindelijk gevonden!!:D Dus kon de les Diemaco beginnen:D

Super veel geleerd over het wapen vandaag. De veiligheidsmaatregelen, beetje lastig om uit te leggen maar je controleerd zeg maar of je wapen leeg is van patronen;) Oh en nog iets leuks, als je ook maar iets van je wapen laat vallen dan moet je direct 10x opdrukken:P Gelukkig heb ik niets laten vallen:P

Om 12:30u gingen we luchen en vandaag is het WOENSDAG, GEHAKTDAG!!:D haahah heerlijk!

Om 13:10u stonden we braaf klaar voor herinspectie, maar het was nóg niet goed! In de hoeken van de kasten was nog stof te vinden:P Dus weeeer overnieuw herinspectie rond 17:00u

Na het eten hadden we weer les over het wapen, de Diemaco C7. Best lastig om alle onderdelen direct uit je hoofd te weten:P Wel heel interessant, we moesten zowat het hele wapen uit elkaar halen best vet hoor als je zo'n wapen in je hand hebt van 1 meter lang:D

Om 16:30u gingen we terug naar ons slaapgebouw, toen werden we opgeroepen om foto's te laten maken voor je DefensiePas! Super gaaf, straks heb ik een Defensie ID:P:D

Na de foto's zijn we lekker naar de MacDonalds gegaan... beetje slecht maar jah je moet ook genieten hoor:P Oftewel, heerlijk gegeten!:D

Nu zitten we lekker op onze kamer te chillen, maar ik val op het moment bijna in slaap dus ik ga lekker naar bedje;)

Weltrusten allemaal en wie weet tot morgen!

  • 23 Februari 2011 - 20:28

    Jos Van Gils:

    hey louise, weer een leuk verslag doe je weer goed. En echt lees ze altijd graag, zeker nu ik elke nacht standby moet zitten;-) dus kijk al weer uit naar een nieuwe slaap lekker.

  • 23 Februari 2011 - 21:01

    Nicole:

    Jemig, wat zijn ze streng met de schoonmaak zeg! Ben wel heel benieuwd naar je wapen, heb je al een foto van jezelf met je wapen?

    Slaap lekker! xxx mama

  • 24 Februari 2011 - 15:34

    Willie:

    is zijn vrouw of vriendin ook zo schoon????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 56742

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: