Week 2 Maandag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 2 Maandag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 2 Maandag

Door: LouiseSchoutens

Blijf op de hoogte en volg Louise

05 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Nou mensen, hier ben ik weer!!

Allereerst heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn verslagen en ook op mijn foto's op hyves:D Dat vind ik echt super! Ik doe het gelukkig dus niet voor niets;)

Nou hier komt het volgende verslag weer!

Zondag hebben papa en mama mij naar de kazerne gebracht. We zijn toen langs het station gereden om nog 2 collega's op te halen, want op zondag gaat er namelijk geen 4tonner vanaf het station naar de kazerne;)

Rond 21:15u was ik weer op onze kamer, gezellig met de andere meiden. En het was direct weer hartstikke gezellig, wat een top kamer hebben wij!!

Nou verder valt er over de zondag niet zo heel veel te vertellen;)

Maandag werden we weer om 6:00u wakker gemaakt, REVEILLE!!! Nou en ik schrok me kapot want er viel iemand flauw en er moest iemand overgeven, echt vet veel mensen waren ziek! Gelukkig was ik alleen maar een beetje verkouden!En gelukkig gaat het, zover ik weet, iig wel weer goed met diegenen die ziek waren. In onze groep is trouwens ook gelukkig nog niemand gestopt, we hebben echt een topgroep!!!

Eerst zijn we weer ff lekker wezen ontbijten en daarna natuurlijk weer corveeën (weet eigenlijk niet hoe je dat schrijft:P) En het gaat steeds beter, want ze vinden steeds minder stof:P

Na de inspectie van het corveeën gingen we voor het eerst krikkrakken, jaja krikkrakken:P Dat houdt eigenlijk in, ochtendsport op de appélplaats, sit-ups, push-ups en nog 2 andere oefeningen maar weet niet hoe ik die moet noemen:P En dat moet dan met zo'n 100 man allemaal tegelijk, geweldig!!

Na het krikkrakken hadden we weer exercitieles, nu leerden we om een rechtsomkeerd te maken en om te groeten! Nou niet zo heel erg indrukwekkend maar ik vind exercitie echt ge-wel-dig!!

Na exercitie hadden we weer HPG (hygiene preventieve gezondheidszorg), was wel weer interessant en had met een "toets 65% voor de eerste keer dus was redelijk tevreden;)

Na HPG gingen we eindelijk weer eten!!! Man man man wat krijg je honger van steeds maar bezig zijn zeg!! hhahah

Na het eten gingen we weer sporten! Vorige week heeft onze groep gefitnest, dus nu mogen wij gaan MZV'en (militaire zelfverdeding) Super gaaf was dat!! Wel fijn dat ik de laatste 2 maanden voor de AMO nog even aan Thaiboksen heb gedaan want dat scheelde wel denk ik;)

Na het sporten hebben we vaak 50 min de tijd om allemaal te douchen nou dat is op zich wel te doen, 6 meiden verdeeld onder 2 douches, gewoon ff snel douchen en klaar:D

Na het douchen hadden we een lesje brandpreventie, dat vond ik wel interessant. Het ging over wat te doen bij brand eigenlijk;)

Nou natuurlijk weer ernstige honger gekregen dus rond 17:00u gingen we weer lekker eten! En ik vind het eten best te doen hoor daar;) Sommige hebben er wat meer moeite van:P

Na het avondeten moesten we de rest van onze kast weer inpakken, man ik ben echt helemaal zat van die kast hahah wat een rotwerk:P Ik zal wel ff een fotootje op deze site zetten van mijn kast;) Ben er echt wel trots op:P

Nou en zo kwam er weer een einde aan de eerste dag van de tweede week, rond 23:00u zijn we heerlijk ons nest ingedoken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 56734

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: