Oh oh oh, wat een pech! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Oh oh oh, wat een pech! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Oh oh oh, wat een pech!

Blijf op de hoogte en volg Louise

13 Juli 2017 | Nederland, Leeuwarden

Hallo Allemaal,

Even een iets snellere update dan dat ik bedoeld had, maar mevrouw heeft weer eens pech...

Afgelopen paar weken voetbal ik bewust niet meer en doe ik bewust ook geen pakwerk meer, aangezien ik altijd zo'n brokkenpiloot ben. Maar ik had al een paar maanden geleden afgesproken dat ik mee zou doen aan Slingeraap in Akkrum, aan wat?! Ja Slingeraap :P Dit was trouwens afgelopen zaterdagavond. Om het kort uit te leggen, een Fries kampioenschap waarbij je met een touw over een soort sloot moet slingeren, wie het verste komt wint.

Nou ja je voelt het al aankomen natuurlijk, bij de tweede sprong (ik stond in de finale, laten we dat niet vergeten hahah) tikte ik tijdens de aanloop mijn teen in de grond... AUW! Dat deed echt vreselijk zeer, maar goed ik moest natuurlijk nog een keer springen, voor de laatste keer en die laatste sprong was nog wel mijn record ook! Uiteindelijk ben ik vierde geworden trouwens haha.

Maar goed, die avond had ik dus flink last van mijn teen en werd hij ook wat dik en blauw. De volgende dag deed het nog meer zeer toen ik opstond en werd het in de loop van de dag gewoon paars! Maar Tom, Hester en ik zouden naar Wildlands in Emmen, dus dan maar op krukken mee haha. Het gekke was, aan het eind van de dag had ik steeds minder last en liep ik ook steeds beter.

De volgende dag liep ik zelfs niet eens echt mank meer, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Maar op aanraden van de mensen om me heen ben ik gisteren (woensdag) toch maar even naar de dokter gegaan, gewoon voor de zekerheid. Eigenlijk schaamde ik me er een beetje voor om erheen te gaan, omdat ik niet heel veel pijn had. Nou het bezoekje verliep net even wat anders dan ik had verwacht... De dokter vertelde me namelijk dat alles op een breuk wijst, behalve de pijn! Dus ik moest door naar het ziekenhuis.

Nou oke, dan gaan we maar naar het ziekenhuis! Dus ik stap op m'n scooter, maak ik ook nog bijna een valpartij :P hahah, dom. Maar dat ging gelukkig net goed. In het ziekenhuis aangekomen was ik snel aan de beurt op de röntgen en na de tweede foto vertelde de verpleegkundigen dat het gebroken is!! WAT?!! NEEE?!! DIT KAN NIET EN HIER HEB IK GEEN TIJD VOOR!! Jemig, dit geloof je toch niet!! Hoor ik 9 dagen voor vertrek dat ik mijn teen gebroken heb... Ongelofelijk... Wat zuur! Blijkt ook nog dat de breuk in het gewricht zit, dus dat ik een compleet lompe gipspoot moet en niet meer mag lopen...

Vandaag of morgen krijg ik een brief thuis van het ziekenhuis, waarin staat dat ik maandag of dinsdag terug moet komen. Hopelijk en waarschijnlijk halen ze het gips er dan af en krijg ik een spalk of iets dergelijks, en een complete instructie voor in Zuid-Afrika..

Vandaag ben ik jarig zoals jullie misschien wel weten, dus dat is al sip dat ik dan in het gips zit. Maar morgen vertrekken we met z'n allen op de motor op familieweekend! Nou dat gaat voor mij dus mooi niet door..... Wat baal ik hiervan, maar ja niks aan te doen! Ik ga dus gezellig met m'n papa mee in de auto hihi. We maken er wat van!

Even een onverwachte update dus, ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop :P

Tot snel! :D

  • 13 Juli 2017 - 08:56

    Jan Oosterwijk:

    Wat een pech, spoedig herstel gewenst!!

  • 13 Juli 2017 - 08:59

    Louise Schoutens:

    Bedankt Jan!

  • 13 Juli 2017 - 09:19

    Mama Nicole :

    Echt ongelooflijk! Tjonge jonge... hoeveel pech kun je hebben! Maar goed, ik kom jou en je hondjes straks lekker ophalen en dan vieren we hier thuis je verjaardag verder. Morgen start ons motorfamilieweekend... Heel jammer dat je niet zelf op de motor mee kunt, maar het wordt vast en zeker hartstikke heel gezellig!


  • 13 Juli 2017 - 10:26

    Gabi:

    Wat een verhaal. Ondanks alles geniet ervan en een snel herstel. XXX

  • 13 Juli 2017 - 10:47

    Ekko:

    sterkte toppertje ... en een fijne dag vandaag
    misschien is er een zijspan waar ze mee kan

  • 13 Juli 2017 - 11:24

    Louise Schoutens:

    Ja echt he mam... Kan ook alleen mij weer overkomen haha. Jaaa tot straks <3

    Dankjullie wel Gabi en Ekko!!

  • 13 Juli 2017 - 12:03

    Serena Meijer:

    UHH Sorry ik wist niet dat je vandaag jarig bent. Dus bij deze GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. Succes en beterschap.

  • 13 Juli 2017 - 18:15

    Louise Schoutens:

    Haha geeft niet Serena! Dankjewel!!!

  • 13 Juli 2017 - 21:40

    Zusje Claudia:

    Super sneu voor je, maar dit gaat de pret natuurlijk niet drukken maar juist een leuke herinnering voor later!!

  • 13 Juli 2017 - 21:43

    Louise Schoutens:

    Hahah nee zeker niet Clau! Kop omhoog en door haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 56721

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: