Week 11 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 11 Maandag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 11 Maandag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

10 April 2011 | Nederland, Assen

Een heerlijk lang weekend gehad met super mooi weer dus heb echt ontzettend genoten, en kon me er dus ook moeilijk toezetten om op zondag weer terug naar de kazerne te gaan...

Maargoed maandag ging de wekker dus weer vroeg! Maar er stond een leuke dag op het programma dus ik had er wel weer zin in!

Vandaag gingen we naar de schietsimulator in Havelte, maar we hadden tijdens het ochtenappél nog niet gekrikkrakt dus dat gingen we eerst nog even doen... beetje jammer:P hahha

Schieten ging hartstikke goed vond ik dus ik had ook super zin in dinsdag want toen gingen we naar de schietbaan!!:D

Echt heel veel meer kan ik niet vertellen over een SIM dag behalve dat het echt een super leuke, gezellige en leerzame dag was!

Rond half 5 waren we weer in Assen en toen waren we ook alweer vrij:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 56726

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 02 December 2017

Zuid-Afrika

24 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Algemene Militaire Opleiding

Landen bezocht: