Week 10 Donderdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu Week 10 Donderdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Louise Schoutens - WaarBenJij.nu

Week 10 Donderdag

Door: SLD Pluis

Blijf op de hoogte en volg Louise

10 April 2011 | Nederland, Assen

Donderdag was vorige week de laatste dag van de week want op 1 april waren we lekker vrij!!:D

We begonnen de dag met een aantal km op een heerlijk tempo hardlopen door het bos. Ik keek er eerst heel erg tegenop maar het was echt heerlijk, op de vroege morgen om dan lekker te gaan hardlopen!

Na het hardlopen zijn we nog even lekker in de fitnessruimte gaan trainen op kracht, heel leuk want je kunt echt steeds vooruitgang zien dat je echt meer kilo's aankan zegmaar:D

Na het sporten kregen we de tijd om lekker te gaan douchen en daarna gingen we evalueren over hoe de week was gegaan. En toen was het ok alweer tijd om te gaan lunchen.

Na de lunch zijn we nog verder gegaan met de evaluatie en hebben we het gehad over de aankomende week.

En op de laatste dag van de week moeten we natuurlijk ook eindcorveeën... Beetje jammer:P Maarjah wij dus flink hard werken want hoe eerder je klaar bent hoe eerder je naar huis mag;)

WEEKEND!!